marți, 2 decembrie 2008

Despre ingeri si stele...


"Vreau sa am steaua mea
Vreau sa ajung la ea
Vreau sa o pot avea
Caci eu n-am atins nici o stea!"
(Laura Stoica)

Frumoase versuri!
Ea si-a atins scopul.Intregul cer ii este alaturi...
Si eu vreau sa am o stea!
Dupa parerea mea fiecare dintre noi avem cate o stea acolo sus.Si stiti cine sunt de fapt acele stele luminoase de pe cer? Sunt chiar ingerii ce ne ocrotesc zilnic.
Atunci cand o mama isi naste pruncul un inger coboara pe pamant ca sa il ocroteasca pe tot parcurul vietii.
Si ingerii au greutatiile lor,pentru ca ei se lupta cu raul,cu cel ce vrea sa le ia locul,dar ,asemenea basmelor binele intotdeauna invinge raul.
Atunci cand ingerul si-a incheiat misiunea pe pamant,dispare,la fel ca si steaua de pe cer.Si stiti de ce?Pentru a-i face loc unui nou inger care este persoana pe care a ocrotit-o intreaga viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu