miercuri, 17 decembrie 2008


Mai este o saptamana pana la Craciun iar eu inca nu i-am scris Mosului.
Trebuie sa ma grabesc,desi am multe dorinte ar cam trebuie sa fiu la obiect caci Mosul nu are foarte mult timp.
Incep asa...

" Draga Mos Craciun,

Ti-am lasat pe semineu lapte,prajiturile tale preferate si morcovi pentru reni.Printre toate astea vei gasi si scrisoarea mea.
Imi doresc multe cum ar fi: un laptop de la apple, un ipod,haine noi,cizme UGG, etc dar nu ti le voi cere pentru ca stiu ca m-as plictisi extrem de repede de ele...
Anul asta imi doresc doar iubire,cu criza asta economica nu cred k imi ve putea aduce tot ce`i mai sus.Da imi doresc sa am alaturi persoana potrivita...imi doresc ca cineva sa ma stranga din nou in brate si sa imi spuna din suflet "Te iubesc!" si cu un sarut sa imi incalzeasca inima.NU stiu daca cer mult sau putin...
Oricum Mos Craciun ,daca nu imi vei aduce asta eu tot te iubesc:),ma multumesc si cu o bomboana ,mai ales cand stiu k e daruita din suflet.


P.S.:Te rog sa ma ierti k nu ti-am scris anul trecut."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu