vineri, 12 decembrie 2008

Mi-e dor de mare..


"-Mi-e dor de mare. Imi place la mare ca esti curat tot timpul. Marea te spala.
-Si esti sarat, nu? Te spala si te sareaza.
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu, da’ am visat ca am fost. Intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
-Si cand ai intrat in apa, ti-a trecut.
-Mda, si am visat o casuta de paie pe plaja, in care o sa stau si iarna, si vara."


Da ...mi-e dor de mare!
De pescarurii zgomotosi, de nisipul in care mi se afundau picioarele, de scoicele ce imi provocau rani in talpi,de valurile neastamparate ce se spargeau la mal,de soarele puternic ce imi dadea o nuanta maronie pielii,iar dak nu ma dadeam cu crema ma ardea.
Mi-e dor sa privesc marea si sa visez.
Da! Marea ma face sa visez, sa traiesc intre trecut si viitor..niciodata nu m-a lasat sa traiesc in prezent.
Iubesc marea
Iubesc scoicile
Iubesc nisipul
Iubesc pescarusii
Iubesc pestii
Iubesc sa inot
Iubesc albastrul
Iubesc soarele
Si vreau sa traiesc cu impresia ca sunt fiica marii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu