miercuri, 25 februarie 2009

azi mi-am dat seama ca nu merita sa stai o viata intreaga asteptand dupa o persoana care nici macar nu se gandeste la tine...mai bine iti traiesti viata asa cum e...asa cum ti-o da Dumnezeu,cu bune si cu rele,pentru ca tot ce se intampla se intampla cu un scop.Nu stiu ce cred altii,dar eu cred in DESTIN.cred ca acolo undeva viata imi este scrisa cu fir auriu intr-un roman cu coperti rosii.off....visez prea mult....si mi-am promis mie insami ca nu mai visez,dar nu pot,asa mi-a fost dat...sa visez cu ochii deschisi la lucruri care poate nu se vor intampla niciodata...sau care nu exista.Azi spun din nou NU MAI VISEZ.Azi IMI TRAIESC VIATA asa cum e ea.

2 comentarii:

  1. nu fa greseala asta : nu inceta sa visezi! viata iti va demonstra ca vei reusi sa uiti cosmarurile...ai sa gusti zimbind din amintirea viselor frumoase...unele dintre ele...implinite!
    traieste...viseaza...zimbeste !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt perfect de acord cu ceea ce scrie putin mai sus...
    Fra vise nu poti sa iti traiesti viata...visele ne ajuta sa mergem mai departe, sa trecem cu zambetul pe buze peste unele obstacole...
    Si eu cred ca toate se intampla cu un scop...asa am zis intotdeauna...toate intamplarile sunt o pregatire pentru o alata. pentru ai putea face fatza...si mai era vorba aia...nu ti se da mai mult decat sa poti duce (ceva de genu, nu imi mai amintesc foarte bine, dar esenta se intelege...cred ;D )

    RăspundețiȘtergere