marți, 3 februarie 2009

In inima Africii....


Oare cati ani mai sunt?.Cat mai am de asteptat sa pot ajunge acolo,in inima Africii?Imi doresc sa-i ajut pe acei copii nevinovati distrusi de maladii.
Urmaresc de ceva timp site`ul UNICEF.Am urmarit documentarele impresionante ale Andreei Marin si sincer ma simt miliardara fata de acei micuti.
In tarile sarace din Africa fiecare zi este la fel de grea,este chiar mai rau decat intr-un razboi.
Familii cu 5-6 copii dorm intr-un pat(daca-l putem numi asa) din frunze si crengi,se hranesc cu radacini, nu au acces la ingrijire medicala,nu au acces la apa potabila,iar unul din cinci copii este orfan,unul din cinci copii moare inainte de a implini 5 ani,iar electricitatea la ei este un lux.
Si stiti de ce mor acesti copii mult prea devreme?Din cauza unei bloli mult prea banale:TETANOSUL. In alte parti ale lumii vaccinul contra acestei bloli este gratuit,dar in aceasta parte a lumii acest vaccin ce costa doar 7 centi este extrem de rar facut avand in vedere ca salariul lunar este de aproximativ 1 dolar de persoana.V-ati gandit vreodata ca un pachet de scutece cumparat marca Pampers salveaza viata unui nou-nascut?
Acolo exista si copii cu dorinta foarte mare de invatare(hmm..fata de noi care tratam scoala cu indiferenta),dar din pacate nu mai exista profesori care sa ii motiveze,iar asa-zisele scoli sunt mai degraba ruine.
In ciuda acestei crude vieti,pe fetele acelor copii se vede fericirea pentru ca pentru ca acolo toti sunt o familie.toti acei copii sunt prietenosi,nostimi,draguti.Au si ei drptul sa traiasca!
CHiar si cele mai simple gesturi pe care le faci zilnic si poate k nu iti sunt luate in considerare,acolo sunt extrem de valoroase si iti sunt apreciate.
Dupa cum puteti vedea,in Africa nu exista prea mare speranta pentru viitor,dar AU SI EI DREPTUL SA TRAIASCA!

2 comentarii:

  1. FELICITARI!!!!!
    Am tinut neaparat sa te felicit, pentru ca imi place foarte mult ceea ce am citit aici...am ramas foarte impresionata( in mod cat se poate de placut).Ai vise marete ,sunt convinsa ca nu vor mai fi doar vise la un moment dat ;)
    FELICITARI !!! inca o data ;D

    RăspundețiȘtergere