sâmbătă, 14 februarie 2009

Valentine`s Day la cinema...

Azi Valentine`s Day. Da! o zi total obisnuita,cel putin pentru mine.
A fost o zi frumoasa.
Am iesit cu o prietena in oras cu gandul sa mergem la un film.Asa am si facut.
Am evitat evident cinematografele din mall-uri pentru ca pur si simplu m-am saturat de ele(mai trebuie sa mentionez ca invat in apropierea celui mai mare mall din Bucuresti? )
Am ajuns pe Magheru.
Ah....trebuie sa va spun ca mi s-a facut rau de la atatia trandafiri rosii,bomboane,inimi gigant sau in miniatura,mii de cupluri tinandu-se de mana si tot felul de dulcegarii.
Ajungem in fata la Scala.Un afis mare ne atrage atentia " Intalniri incrucisate".Parea destul de interesant filmul asa ca am intrat pentru a cumpara bilete.Minimul de persoane pentru derularea filmmului este de 4 persoane .Noi eram doar 2. Iesim afara si stam la intrare parca cersind persoane la film.Tocmai cand eram pe punctul de a renunta vin 2 tipe parca fericite vazandu-ne acolo.Una din ele ne intreaba daca vrem si noi la film.Ii respund ca da. Intre timp mai vine un cuplu. rectia mea:"Wow..chiar suntem 6..nu-mi vine sa cred!".
Cat timp asteptam sa intram mai vin unii.Intra vad cati suntem si ies.Tipa ii spune tipului in timp ce ieseau:" hai draga mai bine la Patria sau in mall."
In sfarsit...ne luam o sticla de 7up si o punga mare de cio si intram in sala. Eu si S. eram primele care au intrat pentru ca ceilati 4 au ramas la o tigara afara.
Intram. Soc. Eu:" Wtf..zici ca suntem pe vremea lui Ceausescu"
S.:"Avem o sala intreaga numai pentru noi".La cat de multe scaune goale erau nu prea stiam unde sa ne asezam.intr-un final ne-am asezat in mijlocul salii.Scaunele erau extrem de confortabile dar simteam lipsa suporturilor pentru pahare de pe manerul scaunului de la movieplex.Ahh...ce sa mai spun de caldura.Ne-a inghetat si sufletul in noi. dar sa privin partea buna a lucrurilor: ne puteam fatai prin fata ecranului fara ca cineva sa urle la noi.
Aaa....v-am spus despre scaunul prietenei mele care "vibra" in timpul filmului?sau al meu care scartaia de fiecare data cand ma miscam?
Oricum filmul a fost foarte tare.
Cam asta este descrierea filmului:
" Drama romaneasca "Intalniri incrucisate" infatiseaza trei povesti diferite de viata, care se desfasoara pe parcursul a numai doua zile, se intersecteaza la un moment dat intr-un punct comun si pun accentul pe existenta din interiorul si din exteriorul inchisorii.
Destinele a trei personaje - Gabi, Mirela si Andrei, aparent fara nici o legatura intre ele, ajung sa se intalneasca si sa se influenteze reciproc. Gabi este disk jokey la un post de radio si este extrem de speriat atunci cand constata ca un detinut violent pe nume Dobrovolski 2, pe care s-a dus sa il viziteze la puscarie, ii seamana izbitor din punct de vedere fizic. Mirela face parte din personalul unei inchisori si a avut o legatura amoroasa cu colegul ei de breasla de origine finlandeza Torbjorn, cu care se reintalneste la o conferinta si de care se teme sa nu se indragosteasca din nou. Iar Andrei abia a fost eliberat din inchisoare, se confrunta deja cu greutatile vietii din afara zidurilor acesteia si constata cu stupoare ca nu poate controla nimic din ceea ce i se intampla."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu