duminică, 19 aprilie 2009

Andreea(Weekend cu mama)

"Dupã ce am fugit, s-au întâmplat unele lucruri mai puţin optimiste decât mã aşteptam, dar am avut noroc cã am cunoscut pe cineva care a putut sã mã ajute, cineva pe care l-aş putea numi protectorul meu în perioada aceea, şi care a avut grijã de mine o perioadã. Dar pentru cã vroiam în continuare sã mã descurc singurã, nu i-am acceptat ajutorul în întregime, şi m-am descurcat singurã.

Mi-am fãcut un grup de prieteni care m-au ajutat foarte mult în vara aceea, şi datoritã lor am dus sarcina cu bine la capãt. La început am petrecut toatã vara cu ei la mare şi cred cã a fost cea mai frumoasa varã din viaţa mea. Apoi in iarnã am nãscut-o pe fetiţa mea, Andreea, dar în trei luni datoritã unui accident, prietenul meu de atunci, cu care vroiam sa o cresc pe Andreea, a murit. Am fost nevoitã în scurt timp s-o dau pe Andreea la un centru de plasament, pentru cã nu puteam sã am singurã grija de ea, dar niciodatã nu am pãrãsit-o."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu