duminică, 19 aprilie 2009

Weekend cu mama

"Weekend cu mama"-de Vera Ion....o carte ... de fapt este un jurnal care pe mine m-a facut sa deschid larg ochii si sa privesc mult mai atent in jurul meu.
Stiti ce mi se pare fenomenal? Ca pana sa ajung sa citesc aceasta carte habar nu aveam pe langa cati consumatori si ,poate, traficanti de droguri am trecut...oricum nu sunt eu in masura sa ii judec...hmm...nici macar sa le dau o mana de ajutor...Oricum n-am sa uit prea curand aceasta poveste pentru ca este cu adevarat tulburatoare mai ales cand ajungi la penultima pagina si spui" Inca o poveste cu happy end" iar cand ajungi la ultimele raduri iti dai seama ca nu este deloc asa....ar fi fost prea frumos...
O sa incep sa pun cateva fragmente din jurnalul Cristinei(personajul principal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu