duminică, 1 noiembrie 2009

"Hai sa uitam unul de celalalt.
Incearca sa treci pe langa mine fara sa ma bagi in seama,fara sa ma privesti.Incearca sa uiti de mine,eu am sa uit de tine.
Am sa-ti uit zambetul,am sa-ti uit glumele,am sa te uit.
Am sa sterg tot ce imi aminteste de tine,am sa le arunc din sufletul meu si am sa o iau de la inceput.
Am sa plec departe de tine,unde nici macar pamantul de sub picioarele mele n-o sa-mi aminteasca de pasii tai lenti.
Am sa ma cert cu toti care rostesc numele tau,chiar daca e vorba de alta persoana.
Am sa mazgalesc chipul tau intiparit in mintea mea.
Am sa devin persoana care eram inainte sa te cunosc,am sa ma indragostesc de un baiat care seamana cu tine si totusi am sa te uit.
Am sa te uit desi ma zbat sa n-o fac,am sa o fac desi inima mea mi-a promis ca va inceta sa bata daca reusesc sa iti uit glasul,respiratia,atingerea rece.
Am sa uit ca te-am iubit atat de mult,am sa tip in curtea scolii ca nu te mai iubesc si toti au sa ma creada nebuna.Si tu nu-ti vei da seama ca nu te mai iubesc.Nu-ti vei da seama ca de tine incerc sa scap,iar eu am sa fiu fericita.
Am sa uit de visul in care mi-ai spus ca ma iubesti atat de mult,am sa uit ca am plans atunci cand ai spus-o.
Am sa ma trezesc in fiecare dimineata cu mintea goala,pentru ca am uitat de tine si nu ma mai intereseaza nimic.
Am sa uit primul nostru sarut...
Am sa-l uit chiar daca nu mi l-ai dat niciodata..."


by MIC. (mi-am permis sa fur aceasta postare...scuze)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu