miercuri, 23 decembrie 2009

Mi-e dor...


Mi-e dor.
Mi-e dor si doare.
Mi-e dor de toti cei pe care i-am pierdut.
De toti cei care sunt acolo sus...si nu numai.
Mi-e dor de vremurile demult trecute,de copilarie,de perioada in care credeam in Mos Craciun,de prietenii de atunci,de vacantele la tara cand bunicu`(Dumnezeu sa-l ierte!) ma plimba cu sania prin tot satul,de vremea cand bunicu` punea 10 paturi pe porcul abia sacrificat pt. ca eu sa ma urc pe el pentru a-mi invinge frica.
Mi-e dor de bradul natural care a fost inlocuit de unul din plastic fara personalitate.


Mi-e dor si doare...........

Un comentariu:

  1. Vad foarte aproape gindurile noastre...

    Dor
    Mi-e dor sa nu-mi mai fie dor de tine,
    Un dor enorm ce ma paralileaza.
    Un dor ce vine, si cind pleaca iarasi vine.
    Ma imortalizeaza.

    Amor , destin, viata ce sfirseste,
    De dorul tau ce ma calauzeste.
    Urasc, iubesc, dar dorul nu ma lasa,
    Prizoniera care cit-odata e mireasa.

    Cind totul se sfirseste, totul iarasi vine.
    Chiar si-ochii mei sunt plini de tine.
    Urasc, iubesc, dar de ce nu ma lasa,
    Sa uit ca-mi este dor, ca sunt mireasa?!

    Mi-e dor sa nu-mi mai fie dor de tine.
    Otrava ta inca-mi mai curge-n vine.
    Bolnava sunt de tine..... am obosit,
    Sa-mi fie dor de-un monstru otravit.

    Urasc, iubesc, dar nu mai inceteaza,
    Sa simt ca totul ma elibereaza,
    Mi-e dor sa uit, dar si uitarea ma tradeaza,
    Dulce visare.... cosmarul nu-nceteaza.


    Urasc, iubesc , iar inceputul nu mai inceteaza
    sa fie un sfirsit,
    Caci tot sfirsitul e un inceput.

    RăspundețiȘtergere