joi, 24 decembrie 2009

Scirsoare....


Draga Mos Craciun,

Oare de cand nu ti-am mai scris o scrisoare?Imi cer scuze,mosule,dar nu te-am uitat ,nici ieri,nici anul trecut,nici acum doi ani,ai fost mereu in gandurile mele si in sufletul meu.
Iti multumesc tie si lui Iisus pentru cadouri.In fiecare an m-ati surprins.Desi nu mi-ati adus intotdeauna tot ceea ce v-am cerut,ati stiut mereu ce imi doresc cu adevarat,iar unele "chestii", pe care nu le-am primit pana acum, sunt sigura ca mi le veti aduce la momentul potrivit.
Multumesc!
Multumesc pentru prietenii castigati in ultimii ani,multumesc pentru clipele de neuitat din ultima vreme,multumesc pentru tot...
Cat despre anul asta,nu stiu ce imi mai doresc...poate un pic de iubire,voi avea eu grija de restu`.
Eu iti mai urez sanatate,Mosule,ca daca nu ai mai fi tu ,cine i-ar mai bucura pe copiii nosti in fiecare dimineata de 25 decembrie...


P.S.: Ti-am lasat la fel ca in ceilalti ani ,langa brad, laptele si morcovii pentru reni.


Un copil ca toti ceilalti.


Un comentariu:

  1. Deschideţi uşa şi lăsaţi duhul Crăciunului să vă intre în casă!
    Deschideţi inimile şi lăsaţi Bucuria
    şi Împlinirea să vă intre în suflet!
    Deschideţi larg braţele
    şi îmbrăţişarea voastră caldă,
    vorba bună şi gândul curat
    să fie cel mai de preţ cadou pentru cei dragi!
    Fie ca Iubirea, Înţelepciunea,
    Încrederea şi Generozitatea
    să vă călăuzească paşii în noul an!
    "La mulţi ani!"

    RăspundețiȘtergere